Mobiliteit
  • Parallelweg langs de E34 (Expresweg) zoals dat is tussen Vrasene, Sint-Gillis-Waas en Stekene;
  • Parallelweg langs de E17 van afrit Kruibeke tot oprit Haasdonk;
  • Oefenparcour veilig fietsen
  • Verbindingsautostrade van Liefkenshoek- Expresweg tot Haasdonk, bij voorkeur ondergronds;
  • Fietsstraten ja waar het niet anders kan en wenselijk is, enkele richtingstraten enkel bij noodzaak; 
  • Openmaken van het kruispunt Dambrugstraat-Kalishoek;
  • Fietspad langsheen de N70, grondgebied Melsele en Beveren; 
  • Het fietspad aan de Schoolstraat, de Dijkstraat en de Melseledijk richting Kallo is levensgevaarlijk;
  • Aanleg van nieuwe wegen, fiets en voetpaden moeten veel beter gecontroleerd worden;
  • Schoolomgevingen aanpassen;
  • Ropstraat Haasdonk;
  • Gasdamoverweg Beveren;
  • Burgstraat Vrasene parkeerplaatsen aanpassen;
  • Veiligheid bij wegenwerken (vooral naar fietsers toe);
  • Parkeerdruk sporthal Melsele;
  • Parkeerdruk zwembad Beveren;
  • Kasteeldreef Beveren, fietsers hebben nergens voorrang, samenloop fietser rondpunt;
  • Opvolging wegenwerken; wij vragen ons af of dit wel gebeurd, het moet snel, correct en met het juiste inzicht; 
  • Fietssuggestiestroken zijn vaak geen meerwaarde, het geeft een vals veiligheidsgevoel (De klapperstraat lijkt nu meer fietssuggestiestrook dan baan wat heeft dit voor zin);
  • Provinciewegen;